Asiasana: Sotungin lukio

Tietoa kevään 2024 kirjoituksista Sotungin lukiolaisille

Tiedote

Tietoa kevään 2024 ylioppilaskirjoitusten käytännön järjestelyistä Sotungin lukiossa.

Tervetuloa tutustumaan Sotungin lukioon!

Tiedote

Tervetuloa tutustumaan Sotungin lukioon torstaina 25.1.2023! Tapahtuman aikana pääset monipuolisesti tutustumaan Sotungin lukion tarjontaan ja mahdollisuuksiin sekä aistimaan koulumme tunnelmaa. Tilaisuus yhdeksäsluokkalaisille järjestetään klo 13.30–15.30 ja huoltajille klo 18.00 alkaen.

Rakastettu joulutarina Sotungin lukioteatterin näyttämöllä

Tiedote

Sotungin lukioteatteri valmistaa tänä jouluna Charles Dickensin ihastuttavan klassikkonäytelmän Saiturin Joulu! Näytökset: ma 18.12.2023 klo 18 ja to 21.12.2023 klo 18.

Mitä jos voisit palata ajassa ja muuttaa jonkin tekosi toiseksi?

Artikkeli

otungin lukiossa nähtiin loka-marraskuun vaihteessa piskelijoiden täysin alusta loppuun tuottamaa teatteria kun 6 lukion opiskelijaa suorittivat Teatterin lukiodiplomin. Diplomityönä valmistunut esitys - The Butterfly Effect - tutki vastuuta ja tekojen seurauksia komedian keinoin.

Sotungin lukion syksyn 2023 uudet ylioppillaat

Tiedote

Lista Sotungin lukiosta ylioppilaaksi syksyllä 2023 valmistuvista.

The Butterfly Effect Sotungin lukioteatterissa

Tiedote

Sotungin lukion opiskelijoiden teatteridiplomityö "The Butterfly Effect" esitetään Sotungin lukion liikuntasalissa tiistaina 31.10. klo 19 ja avoin kenraaliharjoitus klo 16:30,

Sotungin lukion ykkösten vanhempainilta tänään klo 17:30 alkaen

Tiedote

Sotungin lukion ensimmäisen vuosikurssin vanhempainilta järjestetään tänään 30.10.2022 klo 17:30 - 19:30.

Kevään 2024 ylioppilaskokeisiin ilmoittautuminen

Tiedote

Ilmoittautuminen kevään 2024 ylioppilaskokeisiin alkaa Sotungin lukiossa maanantaina 6.11.2023 ja päättyy perjantaina 24.11.2023 klo 12.00. Lukiossa opiskelevat ilmoittautuvat oman opinto-ohjaajan kautta ja lukiosta aiemmin valmistuneet tai syksyllä 2023 valmistuvat käyttävät erillistä lomaketta.

Hyvinvointi, viihtyminen ja turvallinen ilmapiiri luodaan yhdessä!

Tiedote

Sotungin lukion opiskelijat kokevat vuorovaikutuksen opettajien kanssa erittäin oikeudenmukaiseksi ja toimivaksi ja ilmapiirin lukiossa kannustavaksi ja hyväksi. Tätä samaa viestiä kertovat tuoreen kouluterveyskyselyn tulokset ja myös aiempien kyselyiden tulokset sekä Vantaan Sanomien artikkeli.

Syksyn 2023 ylioppilaskirjoituksten tietopaketti on julkaistu

Tiedote

Tiedote syksyn 2023 ylioppilaskirjoitusten käytännön järjestelyistä.